Monday 16 January 2012

(ツ) hAPPY bIRTHday (ツ)

Alhamdulillah. . sekarang 17.01 genap lah umur aku daripada 19 ke 20 Tahun. HAHAHAHA, tua ke? tapi ta nampak tua kan? okayy. . rasa gembira sangat sebab dikurniakan banyak ucapan dari kawan2 yang mesej, berFB dan jumpa. .Aku rasa sedih malam tadi masa cakap dengan kawan2 aku malam tadi, Hmm untunglah habiskan airmata mahal, kann ? hihihi. . btw Thank's to all my friends, aku hargainnya tanpa insan yang tersayang, single bagai laa. . katenya? Hee~~DAku harap aku dimurah kan rezeki seperti mana kawan2 cakap kat aku, panjang umur segala laa. . Hmm bab bercinta couple sekarang still ta dapat lagi orang yang memahami, biarlah. . singleisbetter. Papepun thank's hadiah, ucapan semua dari korang. tade pape dah nak membebel. . syukur tahun ni dapat rezeki yang orang kata tak putus jugak la, syukran. . Okayy guys! sampai dekat sini sajee aku menaip, pape pun Wish me luck on This year okayy ? Salam sayang muah muah dari aku kat korang!
                                          HAPPY birthday NashGucci. . . . .

5 comments:

  1. happy birthday Nash , may Allah bless you :)

    ReplyDelete
  2. saengil chughamnida nash gucci oppa . .
    wish a happy day to u .
    sorry lambat wish .
    have a nice day .
    be happy . ^_^

    ReplyDelete
  3. Thank's shafiq, i love you :*

    :SAENGIL chugmnida juga .muahmuah :)

    ReplyDelete